חוג יוגה לנשים בהריון

יוגה עבורך, היא בריאות עבור תינוקך !

לעבור את ההריון והלידה בקלות וברוגע עם הכלים המדהימים של ה-יוגה
בין אם זה הריון ראשון או שלישי, זוהי תקופה מופלאה בחייך
תקופה שבה חיים חדשים צומחים בתוכך !
אנו מזמינים אותך לגלות כיצד היוגה יכולה לסייע לך להתחבר ולתמוך
באופן העמוק ביותר בעצמך ובנס שתחווי לאורך החודשים הקרובים !
תרגול יוגה בזמן ההריון יסייע לך להכין את הגוף והנפש להריון וללידה!
  • התרגול יעזור לך להבין את השינויים המתרחשים בגופך בזמן ההריון וכיצד ניתן להתמודד עם השינויים
  • יתן מענה לכאבי הגב והאגן
  • מסייע באיזון הורמונלי, באיזון חילוף החומרים בגוף, ביציבה ,בחיזוק רצפת האגן ובשמירה על האיזון הנפשי שלך
  • תפתחי ותעמיקי את הקשר בינך לבין עוברך ותוכלי להתנסות בהריון מודע
  • תתרגלי הקשבה פנימה אלייך ואל העובר

בנינו עבורך סדנה מיוחדת של 8 מפגשים בהם נשלב אימון פיזי של תנוחות, נשימות, הרפייה, מדיטציה ושיחה בנושאי התכנים השונים שעולים בעקבות חווית ההריון.

את החוג מעבירה בהווני טלי אמויאל, מורה ליוגה לנשים בהריון מזה 15 שנה, מורה ליוגה לאמהות ותינוקות, ויוגה לילדים. מעבירה סדנאות וסופי שבוע לנשים בהריון באשראם במטע.
אמא לשני ילדים, מנסיונה האישי חוותה לידות טבעיות, אחת מהן גם לידת בית , לידות אשר מהוות השראה לכיצד ניתן לרתום את הכלים היוגיים להריון וללידה מודעת.

 

 

 

מעוניינים בפרטים או שיעור התנסות ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם עוד היום !

שיעור 1:
הכרות בין משתתפות הקורס והכרות כללית עם תכני הקורס, עקרונות היוגה להריון וללידה מודעת
נשימה יוגית בהריון, ברכת השמש בהתאמה להריון, תנוחת הפרפר,תנוחת החתול והפרה להגברת הגמישות של עמוד השדרה ,פיתול מותאם, הרפייה יוגית.
שיעור 2:
התמקדות ברצפת האגן
תנועות לחיזוק ,להגדלת טווחי התנועה והגברת הגמישות באזור האגן, תנוחת גשר מותאמת, תנוחת הדג מותאמת, תנוחות להרמת רגליים על הקיר מותאמות, תנוחת ישיבה שפופה, נענועי אגן
שיעור 3:
התמקדות ביציבה, תנוחות לחיזוק וליציבה נכונה בהריון
אימון להחזקה נכונה של הגוף בהריון
תנוחות עמידה וחיזוק הרגליים, דגשים על מנחי כפות הרגליים והברכיים
תנוחת המשולש, הלוחמת 1 והלוחמת 2
שיעור 4:
נשימה, הרפייה ודמיון מודרך. תרגולי נשימה המותאמים להריון ולמהלך הלידה. תרגולי טכניקות להרפייה בעזרת דמיון מודרך והצהרות חיוביות לאם ולעובר ללידה קלה ונוחה, תנוחת היונה, תנוחת הילד
שיעור 5:
המשך דמיון מודרך בהריון
מחשבה חיובית ודרכים טבעיות להרגעה בהריון ובלידה
שיעור 6:
כיצד לשלב את תרגול היוגה במהלך הלידה, תנועות ותנוחות מתאימות לשחרור כאבים במהלך הצירים. התאמנות על עבודה בגוף עם הציר ולא נגדו. תנוחות לשלבים השונים של הלידה (הכרת שלבי הלידה), תנוחות לשלב יציאת התינוק. נשימה מותאמת לשלבי הלידה השונים, מדיטצייה והצהרות חיוביות במהלך הלידה.
שיעור 7:
פעולות לאחר הלידה. השבועות הראשונים לאחר הלידה. דגשים לתינוק ולאם דרך תנוחות, צלילים, הזנה, הרפייה ומדיטצייה
שיעור 8:
סיכום, זמן לשאלות ופרידה

החוג מתאים לנשים בהריון משבוע 13 ועד הלידה, אם או בלי נסיון קודם ביוגה.