יוגה בתל אביב

מספר מתרגלי היוגה בישראל צומח מדי שנה והיום ניתן למצוא מרכזי לימוד יוגה בכל מקום בארץ! אם אתם מחפשים יוגה בתל אביב, תוכלו להגיע לשיעורי תרגול מקצועיים ואיכותיים במרכז שיבננדה יוגה! מרכז שיבננדה יוגה הוא מרכז יוגה בינלאומי של מרכז שיבננדה העולמי והוא מביא איתו את התפיסות הפילוסופיות של הגורו סוואמי שיבננדה, הנחשב לאחד ממורי היוגה הגדולים ביותר של המאה ה-20. מרכז שיבננדה יוגה קיים משנת 1971 ומהווה את לימודי היוגה המקצועיים והוותיקים ביותר בישראל. תרגול היוגה במרכז שיבננדה הוא מקצועי ביותר ומותאם לטווח גילאים רחב כולל ילדים.

 

סטודיו ליוגה עם ניסיון של 50 שנה

 

אם החלטתם להגיע לסטודיו ליוגה, כדאי שתגיעו לסטודיו עם מוניטין וניסיון על מנת שתוכלו לתרגל עם המדריכים הטובים ביותר היום. הסטודיו של מרכז שיבננדה יוגה מציע לכם מגוון קורסים כולל מדיטציה ויוגה עם מדריכים ומדריכות מצויינים, בעלי ניסיון רב בלימוד תורת היוגה הקלאסית ליחידים ולקבוצות מתרגלים. הסטודיו מספק לכם נגישות לפילוסופייה הנהדרת של סוואמי שיבננדה ולסגנון התרגול שהוא העביר לתלמידיו ברחבי העולם.

 

סטודיו ליוגה תל אביב מהגדולים בארץ

 

מרכז שיבננדה יוגה, הממוקם בעיר תל אביב, הוא אחד ממרכזי היוגה הגדולים בארץ וכולל 3 קומות של אולמות תרגול. באולמות התרגול של מרכז שיבננדה יוגה בלב תל אביב, ניתן ללמוד יוגה קלאסית, מדיטציה, דמיון מודרך ואיור-וודה. בנוסף, תוכלו להצטרף לקורס הכשרת מורים ולהינות מהדרכה ברמה הגבוהה ביותר ללימוד יוגה. סטודיו ליוגה תל אביב של מרכז שיבננדה, מספק לכם מגוון קורסים מקצועיים שיעניקו לכם כלים מעשיים לחיי היום יום שלכם.

 

הרשמה ליוגה למתחילים בתל אביב

 

אם קיבלתם החלטה להירשם לשיעורי יוגה למתחילים בתל אביב, זה הזמן לפנות ישירות לצוות מרכז שיבננדה יוגה בעיר תל אביב! צוות המרכז ישמח להתאים לכם את קורסי היוגה על-פי הגיל שלכם, היכולת שלכם ורמת התרגול. את התרגול ניתן לבצע במרכז הלימוד בלב תל אביב או בשיעורים און ליין דרך ה-ZOOM.

 

מרכז שיבננדה יוגה מציע – יוגה בתל אביב

 

יוגה בתל אביב מומלץ ללמוד רק דרך מדריכי ומדריכות היוגה של מרכז שיבננדה יוגה! להרשמה ללימודי יוגה בסטודיו של מרכז שיבננדה יוגה בעיר תל אביב, התקשרו עכשיו למספר הטלפון המופיע בראש האתר ותקבלו מענה מהיר ומקצועי!