סדנת מדיטציה למתחילים

רוצים ללמוד לתרגל מדיטציה? מעוניינים להגיע לשלווה פנימית מלאה? סדנת מדיטציה למתחילים היא בדיוק מה שאתם צריכים! המדיטציה מביאה אתכם לשלווה עמוקה החשובה כל כך בחיים המודרניים הלחוצים של ימינו. בתרגול המדיטציה תוכלו להגיע לצלילות מנטלית ולהביא את הגוף ואת הנפש לתחושה עמוקה של שליטה עצמית.

 

בתקופות של לחץ, חרדות וכעסים, אנחנו לעיתים רבות מחפשים את משמעות החיים. באמצעות תרגול מקצועי של מדיטציה, תוכלו להגיע לתובנות עמוקות בנוגע לחיים שלכם ולגילוי רבדים פנימיים הנוגעים לתפקיד שלכם בעולם.

 

מדיטציה תל אביב עם המדריכים הטובים ביותר

 

אם אתם גרים באיזור המרכז, תוכלו להגיע לתרגול מדיטציה תל אביב עם מדריכי המדיטציה הטובים ביותר! תרגול המדיטציה נערך במרכז שיבננדה יוגה במרכז העיר תל אביב הנחשב לאחד ממרכזי היוגה הותיקים ביותר בישראל. מרכז שיבננדה יוגה מביא איתו תפיסות פילוסופיות של הגורו סוואמי שיבננדה אשר נלמדות בכל רחבי העולם דרך מרכזי יוגה שיבננדה במדינות רבות. מרכז שיבננדה יוגה בתל אביב מציע שיעורי מדיטציה באולמות הלימודיים של המרכז או בשיעורי און ליין דרך אפליקציית ZOOM. בנוסף, מרכז שיבננדה יוגה מאפשר לכם להצטרף לסדנת דמיון מודרך המעניקה לכם את הידע בשימוש בכוח המחשבה להתמודדות עם קשיים ביום יום.

 

הרשמה לסדנת דמיון מודרך בתל אביב

 

מרכז שיבננדה יוגה מזמין אתכם להירשם לסדנה לדמיון מודרך ולהינות משיעור מבוא בכניסה חופשית ללא עלות. הסדנא נערכת במרכז שיבננדה יוגה בעיר תל אביב עם צוות מדריכי דמיון מודרך הטובים ביותר. דמיון מודרך על-פי שיטת שיבננדה כולל הפעלת מרכזי הרגש והמוטיבציה במוח ושחרור חסימות רגשיות ואנרגטיות.

 

אימון יוגה מומלץ

 

אם קיבלתם החלטה לעשות שינוי בחיים שלכם ולשפר את היכולות הפיזיות והמנטליות ולהפחית מתחים וחרדות, מרכז שיבננדה יוגה בתל אביב הוא הבית שלכם! במרכז היוגה של שיבננדה תוכלו להירשם לאימון יוגה מקצועי עם מדריכים מנוסים ולהגיע לסדנת מדיטציה למתחילים ללימוד עקרונות המדיטציה לשלווה נפשית עמוקה. שיעורי מרכז שיבננדה מוצעים לכם במחירים שווים לכם נפש ובאפשרויות תשלום על-פי חבילות שיעורים או שיעורים בודדים.

 

סדנת מדיטציה למתחילים במרכז שיבננדה

 

להרשמה לסדנאות המדיטציה של מרכז שיבננדה יוגה בתל אביב, התקשרו עכשיו למספר הטלפון המופיע באתר והתחילו לתרגל מדיטציה עם המורים והמדריכים הטובים ביותר בישראל!